بابایی آسمونیبابایی آسمونی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مامانی آسمونیمامانی آسمونی، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
♥مطهره جون♥  عشق ما♥مطهره جون♥ عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
♥♥علی جون♥♥♥♥علی جون♥♥، تا این لحظه: 6 سال و 7 روز سن داره
♥♥محمدعلی جون♥♥♥♥محمدعلی جون♥♥، تا این لحظه: 3 سال و 6 روز سن داره

˙·٠•●♥مطهره وعلی و محمدعلی میوه های بهشتی وهدیه های امام رضا(ع)♥●•٠·˙

دعای باران

1393/10/15 8:16
624 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مردم شهر قراره جمع بشن گلزارشهدا ودعا کنن برای بارون...

سه روزه که خیلیا به این مناسبت روزه گرفتن...توهم دعا کن عزیزم

دعا کن امتحانای منم خوب بشهخندونک

راستی!خییییییییییییییلی دوست دارم شیطون بلای من!

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مدرسه ی مامان ها
15 دی 93 16:44
سلام مامان عزیز ممنون که به مدرسه ی خودتون تشریف اوردید. خوشحالیم که با یه مامان جدید و نمونه اشنا شدیم براتون آرزوی خوشبختی داریم و ما هم دعا میکنیم هم بارون بباره و هم امتحاناتون رو به خوبی پشت سر بذارید
مامان خمبل و فنقول
20 دی 93 18:00
سلام دوست عزیز از آشناییتون خوشحالم
ارمغان بهشت
19 بهمن 93 13:42
سلام عزیزم خواهش میکنم لطف می کنید من قبلا بی اجازه لینکتون کردم
مامان الهام
20 اسفند 93 20:00
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....