بابایی آسمونیبابایی آسمونی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مامانی آسمونیمامانی آسمونی، تا این لحظه: 31 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
♥مطهره جون♥  عشق ما♥مطهره جون♥ عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
♥♥علی جون♥♥♥♥علی جون♥♥، تا این لحظه: 6 سال و 13 روز سن داره
♥♥محمدعلی جون♥♥♥♥محمدعلی جون♥♥، تا این لحظه: 3 سال و 12 روز سن داره

˙·٠•●♥مطهره وعلی و محمدعلی میوه های بهشتی وهدیه های امام رضا(ع)♥●•٠·˙

محبت یا ...

1394/1/17 8:56
850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یه دختر خانم گل داریم که هر وقت کسی واسه اذیت بهش میگه بخورمت؟ بزنمت ؟ یا غذاتو بخورم ؟ کفشتو بپوشم؟ سریع وبا اعتماد به نفس کامل به بنده یعنی مامانش اشاره میکنه ومیگه نه!مامان ! یعنی برو مامانمو بخور یا بزن یا... موندیم توش که چقدر بچمون مهربونه...آرام

تازهههههه.... این دختر خانم گل شعر من بچه شیعه هستم رو یاد گرفته ولی فقط کلمات پایانی هر مصرعش رو میتونه قشنگ بگه مثلا 

من:من بچه شیعه...

دختر گل (محکم وبا اشاره دست):هستم!

من:خدا را...

دختر گل:نی پلستم(همون می پرستم خودمون!) و.....

شعر دیگه که  اون دختر گل بلده به طاها به یاسینه که هم 1 وهم 2 اش رو به شیوه بالا میخونه!!

بلدهست ادای هواپیما وهلی کوپتر ونینی!!! و چند تا چیز دیگه رو هم در بیاره که الان تو ذهنم نیست.

از شب تولدش هم با توسل به خدا وحضرت فاطمه(سلام الله علیها)از شیر گرفتمش ومشکلی نداشتیم خدا رو شکر.

دو روز پیش هم رفتیم بهداشت واسه چکاب سالیانه که همه چیز خیییللییی خوب بود ولی به دستور مادر گلم نمیگم به کسی تا چشم نخوره!!!!البته به دوستای گلم قصد توهین ندارماااااا..!!!دستور مادرمه دیگه..

اومده بودم مثلا فقط از محبت های دختر گل بگم ولی کلی حرف زدم!ببخشید.

خدانگهدار

پسندها (8)

نظرات (6)

ارمغان بهشت
17 فروردین 94 15:58
عزیزمممممم چه با نمکـــــ ماشاالله
مامان وبابای آسمونی
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامانِ خمبل و فنقول
18 فروردین 94 18:00
خصوصی دارید
مامان وبابای آسمونی
پاسخ
چشم عزیزم اومدم
افسانه مامان فاطمه
23 فروردین 94 9:25
سلام فاطمه جون اولین باره میام وبلاگت دختره ماهی داری ماشالله ایشالله خدا برات نگهش داره ایشالله خودتو همسرت هم زیر سایه آقا عاقبت بخیر بشید ماه تولدت با من یکیه اگه درست متوجه شده باشم متولد آبانی آبانیا خاصن خوشحالم که باهات آشنا شدم
مامان وبابای آسمونی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از لطفتون
مامانی
23 فروردین 94 10:18
سلام خاله جون وبتون خوشگله.امیدوارم همیشه موفق باشید.اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین خاله جون.بآرزوی سالی پراز خیر وبرکت واسه شما وکوچولوتون.
مامان وبابای آسمونی
پاسخ
سلام. چشم حتما میرسیم خدمتتون
ĸoѕαr
29 فروردین 94 18:39
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
مامان لیلا
31 فروردین 94 12:16
حلول ماه رجب مبارک.