بابایی آسمونیبابایی آسمونی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی آسمونیمامانی آسمونی، تا این لحظه: 31 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
♥مطهره جون♥  عشق ما♥مطهره جون♥ عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
♥♥علی جون♥♥♥♥علی جون♥♥، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره
♥♥محمدعلی جون♥♥♥♥محمدعلی جون♥♥، تا این لحظه: 3 سال و 21 روز سن داره

˙·٠•●♥مطهره وعلی و محمدعلی میوه های بهشتی وهدیه های امام رضا(ع)♥●•٠·˙

12 فروردین...

1391/12/21 10:34
259 بازدید
اشتراک گذاری

چشمکباتمام وجودم دوست دارم وهرلحظه برای دیدنت مشتاقتر...

امروزصبح با باباجونی(یعنی بابای خودم) رفته بودیم آخرین سونوی مطهره خانوم!

میدونی خانوم دکترچی گفت عزیزم؟؟؟!!!!

گفتش شمادوشنبه 12فروردین میایی پیشمون!!!!لبخند

من که ازکار این دکتراسردر نمیارم ولی باتمام وجودمنتظرتیم...

راستی دیشب رفته بودیم خونه مامانم اینا وهمه خاله هام هم اونجا بودن،عزیزکم نمیدونی باهر تکونی که میخوردی دخترخاله هام چه عکس العملی نشون میدادن.یکیشون جیغ میکشید،یکی داد میزد،یکیشونم تمام وقت چسبیده بود به من ودستشو گذاشته بود رودلم تاهروقت تکون خوردی بگیردت!!!!

شب خوبی بود.ومن بیشتروقت به فکر خدابودم.نمیخوام اغراق کنم ولی باتمام اعضا وجوارحم خدا روکنارخودم حس میکردم،تموم مشکلاتم دارن دونه به دونه حل میشن مثل یه پازل که هرتکه یکی یکی میاد وتکمیلش میکنه لحظه های زندگی منم دارن میان ومرتب وتکمیل میشن...!!!

خداااااااااااااااااااااااا....دووووووووووووووووست دارم!!!

به خاطر همه داده ها ونداده هات دوست دارم،به خاطر خوشیهاوسختیها دوست دارم،پس کمکم کن تاهمیشه دوست داشته باشم، هم خودت وهم همه نعمت هاتو(مخصوصا شوهرگلم وپدر ومادر نازنینمو)،کمکم کن تاقدردانت باشم......

کمکم کن.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان طه
21 اسفند 91 10:56
سلام عزیزم وبلاگت یه ارامش خاصی داره

من عاشق اسم مطهره ام خدا برات نگهش داره

منم متولد 70 ام ویه نی نی پسر دارم 4 ماهه

بیای خوشحال مشم

لینکت کردم

سلام،ممنونم!
انشاالله که خداهم شما وخونواده وگل پسرتون رو درپناه خودش حفظ کنه...


مامان طه
21 اسفند 91 11:11
میشه رمز رو داشته باشم؟


می بخشید واقعا!آخه شوهری اجازه نمایش چندتا ازعکسارو نمیدن به همین دلیل نمیتونم بدم ولی انشاالله رمزمطالب رمزداربعدی رو حتما خصوصی واستون میفرستم
مامان طه
21 اسفند 91 11:21

مگه مردم عزیزم ؟
باشه هرجور راحتی

شما حتی افتخار اینو ندادین به وبلاگم بیاین

باشه یاحق



چراخانومی !اومدم وبااجازتون لینکتونم کردم!
اینجوری نگیدتوروخدا...من همه مامانا رودوست دارم!!
یاعلی
مامان طه
21 اسفند 91 11:28
من هیچ نظری نمیبینم




چرا!!روی آخری مطلب گذاشتم
لیلا
21 اسفند 91 11:34
سلام فاطیما جون.. چه خبراگلم کم پیدایی؟؟!!! راستی اون شعر رو که واسه مطهره جون گفته بودیو نمیذاری تو وبت؟؟
مامان طه
21 اسفند 91 11:37
بالاخره اومد
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
23 اسفند 91 0:48
سلام عزیزم خصوصی
فرشته
30 اسفند 91 0:04
سلام گلم وبلاگت خیلی قشنگه
انشاالله آسمونیت زمینی بشه
انشاالله زیر سایه آقا امام زمان (عج)
افتخار اشنایی با شمارا دارم


سلام ممنون از لطفتون!منم ازاینکه به وبلاگم اومدید ونظر دادید ممنونم یاعلی