بابایی آسمونیبابایی آسمونی، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه سن داره
مامانی آسمونیمامانی آسمونی، تا این لحظه: 31 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره
♥مطهره جون♥  عشق ما♥مطهره جون♥ عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
♥♥علی جون♥♥♥♥علی جون♥♥، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه سن داره
♥♥محمدعلی جون♥♥♥♥محمدعلی جون♥♥، تا این لحظه: 3 سال و 30 روز سن داره

˙·٠•●♥مطهره وعلی و محمدعلی میوه های بهشتی وهدیه های امام رضا(ع)♥●•٠·˙

عکس های مطهره جووووون...

1392/1/24 12:28
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

مطهره یک روزه

مطهره سه روزه

مطهره هفت روزه

 

 

راستی دخترگلم بندناف شما درنهمین روز ولادت افتاد،مبارکت باشه نفس مامان وبابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد طاها
24 فروردین 92 12:46
واااااااای چه نگاهی داره این جیگر طلا!
براش اسفند دود کنین..
قدمش مبارک باشه مامانی


سلام ممنون
مامان طه
25 فروردین 92 14:50
ماشالاهزار ماشالا چقد نازه


خدا برات نگهش داره


راستی چند کیلو بود؟


طبیعی بوذی؟






سلام


ممنونم!ماشاالله موقع تولد3کیلوو400بود ومنم همون روزواسم یه مشکلی پیش اومدومجبور شدم سزارین کنم







فاطمه (مامان محمد سجاد)
25 فروردین 92 16:52
عزیز دلم. مبارک باشه قدمش. هزار هزار هزار ماشالله.
چه فرشته ای . چه مطهره ای. خدا حفظش کنه


سلام
ممنونم
فرشته
26 فروردین 92 17:43
به به ماشاالله چه دختر ماهیییی خداوند حفظش کنه
مصطفی هستم
15 بهمن 98 19:03
خدابراتون نگهش داره خیلی نازه و قشنگ بیاددخترم مطهره{معروف به طلا}4سال که ندیدمش دلم براش تنگ شده تمام وجودم خواهش هستش برای رسیدن بهش