بابایی آسمونیبابایی آسمونی، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه سن داره
مامانی آسمونیمامانی آسمونی، تا این لحظه: 31 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره
♥مطهره جون♥  عشق ما♥مطهره جون♥ عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
♥♥علی جون♥♥♥♥علی جون♥♥، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه سن داره
♥♥محمدعلی جون♥♥♥♥محمدعلی جون♥♥، تا این لحظه: 3 سال و 30 روز سن داره

˙·٠•●♥مطهره وعلی و محمدعلی میوه های بهشتی وهدیه های امام رضا(ع)♥●•٠·˙

السلام علیک یا فاطمه(س)...

1392/1/24 13:07
311 بازدید
اشتراک گذاری

این خانه را به جز مَلَکان در نمی زنند

جز حوریان به دور و برش پَر نمی زنند

آری به هیچ مسلک و دینی و مذهبی

کس را به جرم عشق به دلبر نمی زنند

یا لااقل مقابل چشمان کودکی

دیگر چنین به صورت مادر نمی زنند

پروانه را که بال شکسته است این چنین

آتش به بالهاش ز مُجمَر نمی زنند

گیرم زنی به خاطر مَردش تلاش کرد

اور را درست محضر همسر نمی زنند

مردانشان به جسم گلش چَنگ می کشند

زنهایشان به خانه او سر نمی زنند

محسن کُشان شهر مدینه که باب شد

بر نیزه هایشان سر طفل رباب شد

 

فضه ، بیا و عاشقی ام را نظاره کن

از زیر پا تلاش نجات ستاره کن

فرصت نداد چادر خود را به سر کنم

فرصت کم است ، زود بیا فکر چاره کن

فضه بیا و چادر من را درست کن

من را کمک برای حضور دوباره کن

بامن بگو کدام طرف می بَرند علی؟

فضه بجنب زود بیا و اشاره کن

قدّم دگر نمی شود انگار صاف و راست

فضه تو راه رفتن من را ادراه کن

ایام آخر است بیا خس خس مرا

بین نفس نفس زدن من شماره کن

فضه بیا و جسم نحیف مرا ببر

آری کمک به این تن پراز نگاره کن

تنها نه قلب فاطمه پر غم نموده اند

یک یل ز خیل کرببلا کم نموده اند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرپرواز
24 فروردین 92 15:11
سلام مامان و بابای مطهره جان امیدوارم کوچولو ی زیباتون همیشه سالم باشه .وب زیبایی دارید .من یک وبلاگ زدم با موضوع تربیت دینی فرزندان.در لیست وبلاگهای منتخب هم باعنوان پرپرواز قرار داره .خوشحال میشم سری بزنید ،نظر بدید و اگه خوشتون اومد لینگش کنید. یا علی
فرشته
26 فروردین 92 17:44
التماس دعا....