بابایی آسمونیبابایی آسمونی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مامانی آسمونیمامانی آسمونی، تا این لحظه: 31 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥پیوند آسمونیمون ♥♥♥♥، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
♥مطهره جون♥  عشق ما♥مطهره جون♥ عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
♥♥علی جون♥♥♥♥علی جون♥♥، تا این لحظه: 6 سال و 26 روز سن داره
♥♥محمدعلی جون♥♥♥♥محمدعلی جون♥♥، تا این لحظه: 3 سال و 25 روز سن داره

˙·٠•●♥مطهره وعلی و محمدعلی میوه های بهشتی وهدیه های امام رضا(ع)♥●•٠·˙

بی خوابی!

1393/3/9 0:10
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم,خوبی عشق مامانی؟

الان که دارم این پستو میذارم ساعت00:09 بامداده,ومن مثل یه خانوم خوب دارم درس میخووونم!!!!!

هرچی هم ازاول ترم درس میخونی بازم باید آخرش شب قبل امتحان احیا بگیری!!!نمیدونم قضیه چیه؟!

این روزا خیییییییییییییییللللللللللللللییییییییییییییییییییی یانمک شدم عسیسم!اینقدر شیطون وخوشمزه شدی که بیشتر وقتم باتو پرمیشه وبازی کردن وقصه خوندن وبدو بدو کردن وقایم موشک و...که تایم ارای خونه اول صبح پیش از بیدار شدن شماست وزمان درس خوندن وکارم آخرشب بعد ازخوابیدن شما!!!

خیلی دوست دارم نفس مامان!

خیلی دلم میخواد از بانمکیهات بگم اما وقت ندارم.

                                                                     بوس GOOD BYE   

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله عاطی
9 خرداد 93 1:28
سلام کوچولو چقد شما نازی فداتشم ب منم سربزن
سیما
10 خرداد 93 20:24
سلااااااااااام عیدتون مبارک
سیده خانم
12 خرداد 93 1:12
سلااام لطفا لینک کنید
ارمغان بهشت
18 بهمن 93 11:12
سلام لطف کردید که بهم سر زدید خیلی خوشحال شدم وقتی تصویر وبتونو دیدم خدا خدا میکردم شیرازی باشید که با نوشته زیر عکس مطمئن شدم خیلی خوبه که یه دوست نی نی وبلاگی تو شهر خودت داشته باشی حتی اگر نبینیش راستی یه سوال ، شما سختتون نیست هم درس می خونید هم به فرشته کوچولوتون می رسید؟ من تازه ترم 5م رشتمم گرافیکه خیلی کار دارم وقتی خونه هستم! دیگه هم تحمل دوری از کوچولومو ندارم دوس دارم زودتر پیشمون باشه اما خیلی نگرانم که تو کارام بمونم و روزای کلاسام نبینمش! اووووه چقد حرف زدم! می بخشید انقدر وقتتونو گرفتم! خوشحال می شم بازم بهم سر بزنید اگر لایق دونستید
مامان وبابای آسمونی
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون از شماکه به ما سر زدیدمن درسمو تو رشته کامپیوتر تموم کردم والان دارم علوم وحدیث میخونمالبته سخته ولی خداکمک میکنه
ارمغان بهشت
19 بهمن 93 13:44
موفق باشید البته ؛ تنها امید منم خداست